Fiilistelyä kaikesta siitä, kuinka kaksi ihmistä kohtasivat mitä ihmeellisimmällä tavalla ja mitä kaikkea käsittämätöntä he ovat sen jälkeen saaneet aikaiseksi. Ja mitä saavat tulevaisuudessa.

maanantai 23. tammikuuta 2012

Comandante

Joskus olisi syytä pitää ajatukset vain omassa mielessä. Mieleni teki päivitellä blogia ja kysyin Comandantelta josko hänellä olisi jotain mielenkiintoista, mistä voisin kirjoitella. No hänpä pisti minut kirjoittamaan itsestään. Että mitä minä ajattelen hänestä. En ollut ollenkaan valmistautunut hänestä kirjoittamiseen. Ajattelin alunperin, että olisin lisäillyt blogiin vaikka kuvia niistä hirvittävistä nipistimistä, tai esitellyt lelujamme, tai suurimmaksi osaksi nehän on niinsanotusti Comandanten minuun käyttämiään työkaluja. Mutta. Jos Comandante jotain pyytää, niin tietysti hänet on pidettävä tyytyväisenä. Olkoonkin kello sitten mitä on ja nukkumaankin pitäisi päästä.

Comandante
Sinua en kutsu millään nimellä, koska minun täytyy olla suurimmaksi osaksi hiljaa. Vastaan, jos kysyt minulta jotain. Sinulla on kiero ilkeä mieli, jota käytät häijysti hyväksesi. Olet ihminen joka saa minut tekemään kaikkea sitä, mitä en ole edes ikinä kuvitellutkaan tekeväni. Vaikka et ole edes paikalla seuraamassa, pistät minut tekemään asioita, jotka ovat minusta tavattoman noloja, hankalia toteuttaa ja suunnattoman nöyryyttäviä. Osaat hallita mieltäni mielesi mukaan, saat minut tekemään asioita käskemättä. Saat minut alistumaan täysin itsellesi ja teet minulle kaikkea, mitä keksit vain tehdä. Tykkäät paljon minun satuttamisesta tai itseasiassa rakastat minun satuttamista. Saat minut nauttimaan siitä, kun tiedän että sinä nautit. Saat minut nauttimaan kaikesta, mitä teet minulle. Kivun aiheuttaminen minulle on sinulle äärimmäisen tyydyttävää. Ja minulle kivun saaminen sinulta äärimmäisen nautinnollista, sitä voi verrata rakkaudenosoitukseen.

Sinulla on mahdon mielikuvitus. Jokainen sessiointokokemus on ollut täysin erilainen. Osaat luoda niihin semmoisen tunnelman, että tuntuisi siltä, että olisimme ihan eri ihmisiä ja ihan eri paikassa. Ja mikä parasta, olet suunnitellut ne täysin itse. Minun ei ole tarvinnut huolehtia mistään, enkä edes saisi. Paitsi siitä mitä käsket minun tehdä. Olenhan mitätön pikku huorasi, mutta pidät minusta kuitenkin kaikin tavoin huolta.

Sinulla on sääntöjä, joita minun täytyy noudatta. Sääntörikkomuksesta seuraa rangaistus. Olet äärimmäisen kärsivällinen minua kohtaan, sillä en ole mikään helppo tapaus. Sinulla on paljon tahdonvoimaa ja sen takia oletkin varmasti jaksanut kouluttaa minua, etkä hylänny pois. Olet saanut minussa paljon ihmeitä aikaiseksi. En usko että kukaan muu olisi onnistunut siinä. Olet ottanut minut siipiesi alle suojeltavaksi ja koulutettavaksi ja siellä aijot minut pitää. Kunnioitan sinua valtavasti Comandante.

-putita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti